magic of touch

magic of touch
inspiration touch of nesz miyake (professional make up artist )

Thursday, September 23, 2010

RATU KEBAYA 2010


kali ni saya menggalas beban yang amat berat, pihak penganjur agak cerewet, mereka mahukan imej sebenar gadis  zaman dulu dulu dari segi pakaian, solekan, dandanan rambut dan aksesori, memandangkan saya adalah generasi baru, benda benda tu semua agak sukar untuk saya lakukan, tapi saya tak mudah mengalah " I'LL TAKE IT AS A CHALLANGE ",  saya sanggup bersengkang mata semalaman untuk membuat reserch.. dan hasil yang saya perolehi ialah, solekan zaman dulu memang lebih kepada celak mata dan kening yang  pekat, manakala gincunya pula adalah merah pekat, kerana pada zaman dulu, itu sajalah warna yang ada. tiada pilihan lain, tetapi saya sesuaikan juga mengikut peredaran semasa tanpa melupakan yang aslinya

No comments:

Post a Comment