magic of touch

magic of touch
inspiration touch of nesz miyake (professional make up artist )

Thursday, September 23, 2010

studio make up

kali ni saya di minta untuk menyolek bakal pengantin bagi sesi fotografi untuk membuat banner perkhahwinan, model kita ni tak banyak sangat masalah kulit wajah cuma matanya agak bengkak, solekan yang di aplikasikan adalah studio make up, nesz menasihatkan model supaya tidak mekap keterlaluan kerana bimbang jika kali ni di mekap agak berlebihan, ia akan menjadi perbandingan semasa hari sanding nya nanti, "biar kali ni kita mekap lebih simple & natural supaya hari sandingnya nanti awak nampak lebih menyerlah,  tak nak lah wajah awak dalam banner ni nanti lebih menyerlah dari hari persandingan nanti " begitulah cadangan saya pada model ini, dan bersyukur beliau bersetuju dengan cadangan saya.. dia kata" buatlah apa saja yang awak rasa terbaik untuk saya, saya serahkan pada yang pakar, saya percaya pada kebolahan awak"

No comments:

Post a Comment